zondag 17 juni 2012

Heel hartelijk welkom op mijn weblog

Ik ben er nu eindelijk aan begonnen. Al een poosje loop ik te denken, hoe het te doen. Nu weet ik het! Graag wil ik hier een platform creëren waar je wat aan hebt.

Waarom? Om jezelf te kunnen zijn. Om te accepteren wie je bent!
Dat je je er bewust van kan zijn, dat je keuzes hebt.

Mij heeft eerst Energetische-Meditatie en aanvullend daarop Reiki heel erg geholpen mezelf te vinden en te accepteren wie ik ben. Nog steeds ben ik erg verbaasd over de resultaten van Energetische Meditatie (EM) en Reiki.

Maar er zijn natuurlijk nog heel veel andere manieren om jezelf te vinden en te accepteren.

Ga op zoek! Naar jezelf! Je voelt je er echt veel beter en prettiger bij!

Hier komen ook diverse rubrieken waar je wellicht iets voor jou kunt vinden, zoals meditaties, boeken, CD´s, beurzen etc.

Heb je zelf tips? Graag hoor ik ze van je en kunnen we ze hier ook plaatsen. Om zo ook anderen weer te helpen in hun persoonlijke groei.

Hele hartelijke groeten, en vooral heel veel plezier bij je zoektocht!

Elly