woensdag 4 juli 2012

Komt een vrouw bij de dokter ...

Gistermorgen ben ik even naar de dokter geweest, voor een routine onderzoekje.

Mijn dokter is pas een eigen praktijk gestart samen met zijn vrouw Brigitta (assistente).

Enthousiast als ik altijd ben over dingen op internet, vertel ik hen dat ik hun nieuwsbrieven mooi vind. Ze zijn net bezig weer een nieuwe Nieuwsbrief te maken. En laten mij zien hoe ze dat doen en wat het laatste nieuws is:

Mijn dokter zit ook op facebook !

's Middags thuisgekomen, ben ik ook enthousiast over zakelijk facebook. Is dat ook iets voor Boa Balanҫa?

Kijkend op internet, zoekend naar al de info die daar te zien is over bloggen, faceboek etc. word ik nog enthousiaster. De contacten die je kan maken met mensen over de hele wereld, ik vind het echt geweldig ! Het duizelt me van de ideeёn en mogelijkheden. Zie ook dat ik nog veel te leren heb.

Wat ik gisteren geleerd heb over bloggen:

Dat je het met passie moet doen!

Dat het interessant moet zijn voor jou, de lezer!

Dat het persoonlijk moet zijn!

Dat je vragen moet stellen !

Dus vandaag mijn vraag: wat vind je interessant, waar wil je wat over weten?

Graag hoor ik het van je!

Gelukkig denken tegenwoordig huisartsen anders over alternatieve therapie naast de reguliere geneeswijze dan vroeger, en vind je binnenkort ook mijn visitekaartjes op de balie van mijn huisarts.

Overigens ken je misschien mijn dokter wel, het is de TV vakantiedokter !

Misschien heb je hem afgelopen jaar wel eens gezien in één van de TV programma’s “De vakantiedokter”.

Wil je de uitzendingen nog zien:

De vakantiedokter

Dr. Heino Folmer in Albufeira, Portugal: www.facebook.com/DRFOLMEROMC

Verbaasd ben ik vandaag over wat er allemaal kan gebeuren, na een bezoekje aan de dokter.

Hele fijne dag nog,

hartelijke groetjes, Elly

PS de titel van het boek geschreven door Kluun “Komt een vrouw bij de dokter” inspireerde mij voor de titel van bovenstaand blogbericht. Van dit boek is overigens ook een film gemaakt.