zondag 2 september 2012

Kennismaking en verloting boek “De Kunst van het Leven”

Wil je kans maken op een GRATIS boek?

Het boek "De Kunst van het Leven", lessen in zijn en doen, geschreven door Ton van Gelder en Fiona de Vos.

Vroeger schreef, de inmiddels overleden, Ton van Gelder wekelijks een column in het Rotterdams Dagblad over zijn inzichten en ervaringen als leraar en als arts over spiritualiteit en alternatieve geneeskunst.

Dit boek bevat een selectie van deze columns en mindfulness-oefeningen.

MINDFULNESS-OEFENINGEN
Met deze oefeningen kun je de balans herstellen tussen lichaam en geest. Dit kan met acupunctuur maar ook met mindfulness-oefeningen (energetische meditatie).

Dit boek, ter waarde van € 13,50, verloot ik onder de mensen die reageren op mijn vraag:

Heb je wel/geen belangstelling om kennis te maken met wie in Portugal de cursussen en behandelingen bij Boa Balanҫa geeft?

Graag organiseer ik een kennismakingsbijeenkomst in Nederland (Utrecht) en wil weten of hier animo voor is.

Via het contactformulier op deze webiste Contact & Boeken kun je me laten weten of je wel/geen belangstelling hebt en waarvoor.

Graag wil ik weten:

Wel/geen belangstelling

Waarvoor :
Reiki
Energetische Meditatie
Reiki en Energetische Meditatie
Behandelingen

Onder de inzenders verloot ik het boek “De Kunst van het Leven”.

Graag zie ik je reactie.

Wie weet ontvang jij het boek en nog leuker: zien we elkaar in Utrecht.

In mijn Nieuwsbrief maak ik de initialen bekend van degeen die het boek ontvangt.

Hartelijke groeten,

Elly
www.boabalanca.nl