zondag 10 maart 2013

Delen, delen, delen !


Echt geweldig, wat je allemaal niet kunt delen, hier, op Internet.

Je krijgt wat,

je geeft wat!

Super !

Ben ik echt helemaal voor !

Graag geef ik iets.

Maar …

Delen

is niet alleen hier, op internet.

Het is ook

wat er allemaal in je hoofd zit, wat je dag en nacht bezig houdt !

Deel je dat wel eens?

Met je zus / broer
Partner,
Zoon/dochter
Je vriend/vriendin. ??????

Echt, ik maak me een beetje zorgen, over een persoon.
Die ken ik nog niet zo lang, maar is me inmiddels heel dierbaar geworden.

Die persoon heeft IETS

wat zijn/haar gedachten maar bezig houdt.

Soms wordt hij/zij er zelfs wat depressief van.

Kan het niet delen met niemand niet. Vindt hij/zij.

Identificeert zich ook met zijn/haar gedachten.
Maar, je gedachten zijn niet ALTIJD de waarheid, soms is het ook een beetje ANDERS dan jij denkt.

Dat zie je meestal zelf niet.

En daarom vind ik dat DELEN zo'n goed iets is.


Even uit dat hoofd:

LOSLATEN

wordt dat ook wel genoemd.


Kun je "je ding" met NIEMAND delen, Schrijf het dan op.

Elke dag niet langer dan een kwartiertje - 15 minuten.

Niet langer, want dat is ook weer niet goed voor je.

Hopelijk kun je er dan een keer een beetje anders naar kijken,
Voelt het anders in je hoofd,
en in je lichaam.

Voel je je weer een beetje JEZELF.

Kun je het niet alleen, zoek dan een beetje hulp !

Hartelijke groet,

Elly


“5 geheimen om weer JEZELF te zijn”

Wil jij dit GRATIS artikel ook ontvangen?

Meld je aan voor de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa

klik hier

vul je naam en email-adres in en je ontvangt

direct per email.

het artikel “Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn.”

In de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa vind je regelmatig handige tips en speciale aanbiedingen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten