zondag 24 maart 2013

Twitteren. Twitter jij ?


Dit blog hoort eigenlijk bij mijn vorig blog.


Waar ik schrijf over

de balans in je leven en je werk

ook

over

plezier hebben in je werk.


Dat ik vind dat IEDEREEN

PLEZIER

Moet hebben in zijn werk

Je blijft dan FIT en GEZOND


Eigenlijk vind ik dat je je werk met PASSIE

Moet doen,

Maar ok … dat is een ander verhaal.


Kort geleden heb ik de online cursus Effectief Twitteren bij de Blogacademie, Kitty Kilian, gevolgd.


Echt een aanrader.

Wat je daar allemaal leert

ook hoe je het moet organiseren en zo.

Echt geweldig.

Wel een beetje veel !

Maar stapje bij stapje kom ik er wel.


Deze week ben ik begonnen, je kunt me vinden op
@EllyKassenaar


Echt, net begonnen (7 tweets, 3 volgers, 18 volgend)

Maar nu vind ik het al heel erg leuk,

Het contact dat je hebt met iedereen over de hele wereld!

Geweldig !


Nu al weet ik,

Dat ik nu nog meer plezier in mijn werk ga krijgen.

(en ik heb er al zoveel plezier in)


Twitter jij?

Ga je me volgen?

Laat me even weten wat je van Twitteren vindt.

Of van mijn blogs ?


Heel veel plezier en succes met al je bezigheden !


Hartelijke groet,

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten