zondag 24 maart 2013

Wil jij ook plezier en succes in je werk? En … een NIEUW boek: Een zaak van fans!


Heb jij plezier in je werk ?

Op het moment ben ik een artikel aan het schrijven, dat je binnenkort GRATIS kunt ontvangen wanneer je je abonneert op de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa.

Dit artikel gaat over “ balans in je leven”.

Over de balans in je lichaam en geest.

Je had al gelezen dat mijn Blog’s hier ook vaak over gaan.


Graag maak ik zoveel mogelijk mensen er van

BEWUST

dat ze keuzes hebben in HUN LEVEN.


Dat je de keuze hebt om o.a.

boos

angstig

verdrietig te zijn !


Maar ook de keuze om

opgewekt

vrolijk

en BLIJ te zijn.


JIJ,

alleen JIJ,

hebt die keuze.

De keuze

hoe je je wilt voelen, en je leven ervaren !


Bij een BEWUST leven,

hoort natuurlijk ook je werk.

De ervaringen/emoties daarbij moeten natuurlijk ook in BALANS zijn.


Omdat ik vind dat IEDEREEN plezier in zijn werk moet hebben,

je blijft dan fit en gezond

en omdat veel van mijn klanten ondernemer en ZZP’er zijn, of een managementfunctie hebben

wil ik graag deze kennis ook met jou delen:

Door toeval (?!) kreeg ik het boek van Ellen de Lange-Ros

Een zaak van fans



Het eerste Nederlandse Managementboek in romanvorm

(wow, en ook nog geschreven door een vrouw ! )


Wil jij ook een succes van je bedrijf of baan maken ????

Plezier hebben in je wat je doet?

Nou …
Lezen, dus !

Hier vind je het eerste hoofdstuk van het boek "Een zaak van fans"

Enne …

Heel veel plezier en succes in je werk / bezigheden !


Nee, geen affiliatie !

Dat kan, maar doe ik niet.


Wat GOED is

vind ik

moet je gewoon verder vertellen.


Hele prettige dag, (mijn volgende blog gaat over Twitteren, Twitter jij? )

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten