donderdag 23 mei 2013

Heb jij het wel eens gedaan?


Wat is dat nu voor een vraag?

Hier?

Het gaat op dit blog en deze website toch over JEZELF zijn en BEWUSTZIJN?

Ja, je hebt helemaal gelijk!

Daarom ben ik er ook benieuwd naar.

Of je het wel eens gedaan hebt?

Wat dan?

Je GEDACHTEN tellen!

Heb je weleens geprobeerd om een half uur al de gedachten die bij je opkomen, te tellen?

Nou, ok een half uur is ook wel erg lang.

20 minuten dan

10 ?

5 ?

Probeer het eens!

Je zult versteld staan hoe het gaat?

Email me hoe het gegaan is: elly@boabalanca.nl

Wist je overigens, dat je de baas kunt zijn over je gedachten!

Dat je zelf kunt kiezen, met welke gedachten je mee gaat. Waar je dus verder over na gaat denken.

Dat je ook kunt kiezen om NIET die gedachten maar steeds door je hoofd te laten gaan.

Als je alleen met die gedachten bezig blijft, gaat het zelfs over in tobben en piekeren.

Dat kun je stop zetten, dat gepieker en getob.

Mocht je hier vragen over hebben: mail me gerust!
Weet ik het antwoord, dan laat ik je dat weten, of zie je de vraag misschien wel terug in één van mijn blogs.

Reuze benieuwd ben ik hoe het gegaan is. Hoeveel minuten je je gedachten geteld hebt?

Hele prettige dag,

Elly.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten