zondag 30 juni 2013

Speciaal voor jou !


Ja, dit blog is alleen voor jou!

Omdat ik weet,

dat je graag wilt weten wat je nu toch eigenlijk zelf wilt

dat je graag weer je intuïtie wilt volgen

dat je zo graag jezelf wilt zijn

dat je nu eens eerst aan je zelf wilt denken, voordat je aan iedereen denkt en doet wat zij graag willen.

Laatst heb ik je gevraagd:

Houd jij van je zelf?

Weet je nog, je moest lachen.

Je vond het maar een rare vraag.

Maar, nu vraag ik het weer aan je:

Wat vind je?

Houd je van jezelf?

Of is het de ver-van-je-bed-show?

Of weet je het eigenlijk niet?

Nou ik vond het ook een rare vraag.

Wie houdt er nu van zichzelf? Je houdt van je man/vrouw, je kinderen. Je ouders, broers en zussen.

Maar van jezelf ??

Dat is toch wel erg egoïstisch!

Ja, zo dacht ik er jaren geleden ook over.

Inmiddels weet ik beter, gelukkig!

Inmiddels weet ik, dat het niet egoïstisch is, om van jezelf te houden.
Jouw omgeving, relatie, familie, collega's zijn er ook bij gebaat.

Je voelt je prettiger, blijer.

Je reageert anders,
niet meer geforceerd,
niet meer boos,
niet meer onvriendelijk.

Daardoor krijg jij ook weer andere reacties.

Alles gaat
veel prettiger,
makkelijker,
meer ontspannen.

Een poosje geleden heb ik hier ook een blog over geschreven:

Hoe denk jij over jezelf?

Als je meer aan jezelf kunt denken,
doen wat voor jou goed is,
word je leven heel veel prettiger, makkelijker, plezieriger.

Dus: voorzichtig, heel voorzichtig:

Houd ik van mezelf?

Laat ik het eens proberen, denk je.

Dat is een schitterend begin !

Fijne dag!

Elly


“5 geheimen om weer JEZELF te zijn”

Wil jij dit GRATIS artikel ook ontvangen?

Meld je aan voor de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa

klik hier

vul je naam en email-adres in en je ontvangt

direct per email.

het artikel “Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn.”

In de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa vind je regelmatig handige tips en speciale aanbiedingen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten