zondag 23 maart 2014

Test: kun jij tot 10 tellen?


Kun jij tot 10 tellen?

Ja, Elly, natuurlijk kan ik tot 10 tellen, zeg je.

Ok, doe het dan maar eens:

Adem rustig in en weer rustig uit,
Gewoon je normale ademhaling, niet dieper dan anders.

Bij de uitademing voel je de lucht langs je neusgaten gaan,
dan tel je: 1

Volgende inademing, uitademing, neusgaten voelen: 2

Ga zo door tot 10.

Gelukt?

Fantastisch.

Je bent geen gedachtenjunk.

Niet gelukt, probeer het 3 keer.

Nog niet gelukt?

Geeft niks hoor. De meesten van ons lukt het niet meteen.

We proberen het nog 1 keer:

Nu met een beetje hulp. Van jou zelf.

Je denkt:
ik wil tot 10 kunnen tellen zonder dat ik door mijn gedachten wordt afgeleid.

Gewoon alleen maar denken. Jouw intentie gaat je helpen.

Lukt het niet. Geen man overboord. Denk de hele dag:

Volgende keer lukt me dat: tot 10 tellen.

Onze gedachten
kunnen ons heel goed bezighouden.
Ze tuimelen over elkaar heen.

We hebben er duizenden per dag.
We worden gedirigeerd door onze gedachten.

Of ben jij de dirigent?

Bepaal jij zelf waarover je denkt?

Of blijf je ook steeds maar denken over één bepaald onderwerp.
Het neemt je helemaal in beslag.
De gedachten daarover blijven zich maar herhalen,
zo ontstaat het piekeren en tobben.

Wil jij ook weer de baas zijn over je gedachten?

De cursus Energetische Meditatie:
“de baas zijn over je gedachten, je emoties sturen”

ga ik weer geven op

Zaterdag 24 mei en zaterdag 31 mei 2014

in Utrecht
(prachtige werfkelder aan de Oudegracht, op loopstand van het Centraal Station)

Je leert:
hoe je jouw gedachten de baas wordt
hoe de processen in je lichaam werken
dat je keuzes hebt
dat jij kan bepalen hoe je je voelt, blij, boos, verdrietig of angstig.

Lees hier meer:

wil jij de baas zijn over je gedachten

Voor nu, wens ik je een hele prettige dag.

Hartelijke groet,

Elly

Heb je het GRATIS artikel

“Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn”

al ontvangen?

Meld je nu aan voor de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa
op de website www.boabalanca.nl

of per email: elly@boabalanca.nl

en ontvang GRATIS per email

het artikel “Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn.”

In de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa vind je regelmatig handige tips en speciale aanbiedingen.

Je kunt me volgen op facebook:

www.facebook.com/BoaBalanca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten