vrijdag 18 april 2014

O jee, een zwarte kat, dat brengt ongeluk.


Al dagen zwerft er een zwarte kat rondom ons huis.
Hij wil zo graag naar binnen.

Nee, we hebben al 2 poezen en 2 honden zeg ik tegen mijn man. Zo is het genoeg.
Hij vindt dat eigenlijk ook.

Als we hier aan beginnen, hier in Portugal, hebben we binnen de kortste keren een heel asiel.

We hebben al 2 zwerfhonden, en 2 poezen gevonden op de stoep.

Nu zit de zwarte kat in de amandelboom, onze 2 honden staan er onder te blaffen.

Zo zielig.

De kat is werkelijk helemaal zwart.

Ik ga naar het dorp, ga overal in mijn beste Portugees vragen of ze niet een jonge kat missen.

Een hele zwarte kat? Ja, de kat is helemaal zwart.

Nee, die missen we niet.

Portugezen houden niet van zwarte beesten, en helemaal niet van een zwarte kat.

Bij mijn Chinese Accupunctuur dokter vertel ik mijn "zwarte kat" verhaal.

Een zwarte kat!

Nou, wij Chinezen houden WEL van een zwarte kat.

Hij brengt geluk.

Ongelovig zeg ik nog, brengt een zwarte kat geluk?

Ja, hoor in meerdere opzichten:

Je behoudt een goede gezondheid.
Je hebt succes.
Geldzorgen ken je niet.
Zo gaat ze nog even door.

Nou, dat lijkt me allemaal wel wat.

Dan toch maar 3 poezen? Ja waarom eigenlijk niet?

Blij kom ik thuis en zeg tegen mijn man:

De zwarte kat mag van mij blijven, hij gaat ons geluk brengen. We gaan hem Lucky noemen.

We hebben al veel plezier met Lucky beleefd, onze gezondheid is ook zelfs beter geworden.

Waarom ik dit echt gebeurde verhaaltje vertel:

Het gaat weer over gedachten:

Hoe jij denkt over iets, dat gaat gebeuren.
Wat jij denkt, wordt jouw werkelijkheid.

Denk je positief, dan trekt dat nog meer positieve gedachten aan en is/wordt je werkelijkheid ook positief.

Denk je negatief, dan krijg je nog meer negatieve gedachten en dan gaat het niet fantastisch met je.

Wil jij ook de baas zijn over je gedachten?
Je emoties kunnen sturen?

De cursus Energetische Meditatie:
“de baas zijn over je gedachten, je emoties sturen”

ga ik weer geven op

Zaterdag 24 mei en zaterdag 31 mei 2014

in Utrecht
(prachtige werfkelder aan de Oudegracht, op loopstand van het Centraal Station)

Je leert:
hoe je jouw gedachten de baas wordt
hoe de processen in je lichaam werken
dat je keuzes hebt
dat jij kan bepalen hoe je je voelt, blij, boos, verdrietig of angstig.

Lees hier meer:

Wil jij de baas zijn over je gedachten

Voor nu, wens ik je een hele prettige dag/avond, met ontzettend veel positieve gedachten,

Hartelijke groet,

Elly

Heb je het GRATIS artikel

“Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn”

al ontvangen?

Meld je aan voor de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa

op de website www.boabalanca.nl

rechts onderaan vind je op elke pagina een formulier

vul het in en je ontvangt direct per email

het artikel “Vijf geheimen om weer JEZELF te zijn.”


In de Nieuwsbrief van Boa Balanҫa vind je regelmatig handige tips en speciale aanbiedingen.

Je kunt me volgen op facebook: www.facebook.com/BoaBalanca


Geen opmerkingen:

Een reactie posten