zondag 14 december 2014

Wil je me even helpen?

Graag vertel ik je dat ik op dit moment een opleiding volg waarbij ik leer een online videotraining te maken.

Deze videotraining is gebaseerd op de trainingen die ik hier, in Portugal, geef.

Voor al die mensen die zo graag weer rust in hun hoofd en lichaam willen hebben, weer baas over hun gedachten en zich weer kunnen ontspannen ben ik een online videotraining aan het maken.

Vind jij dit ook interessant?

Wil je me dan even helpen?

Ik heb een enquête gemaakt met 8 vragen.
De online videotraining wil ik zoveel mogelijk afstemmen op de wensen van geïnteresseerden.

Vast heel hartelijke bedankt voor het invullen van de vragen.

Onder alle inzenders van de enquête verloot ik het boek:

Alles heeft een reden,
van Mira Kirshenbaum
‘Ontdek de ware betekenis van belangrijke gebeurtenissen in je leven’.

Link naar de video (duur 1 minuut) waarin ik jouw hulp vraag:

video: Wil je me even helpen?

Hier de link naar de enquête:

link naar de enquête

Alvast heel hartelijk dank voor het invullen van de enquête.

Hartelijke groet,

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten