zondag 28 juli 2013

Hoe kun jij JEZELF zijn en blijven? (met tips hoe je kiest voor jezelf)


Wat wil het toeval, dat ik net een tweet lees van

@PatrickMundus: Je kunt niet iedereen behagen, tenzij je als een kameleon door het leven wilt. De vrijheid jezelf te zijn is je geboorterecht.

en

afgelopen week lig ik heerlijk in het zwembad, zie ik opeens een kameleon in het hek van onze tuin.

Snel het water uit, handen afgedroogd en mijn mobiel gepakt. Foto's gemaakt.





Die kameleon in ons hek gaf me al zo veel inspiratie. Ik dacht hij kan het wel: veranderen !

Veranderen

soms is het dringend nodig dat je "iets" veranderd. Zie mijn vorig blog

ik ben boos


Jij hebt de keuze: veranderen of niet.


Soms moet je juist NIET veranderen en is het zo als Patrick zegt:

De vrijheid jezelf te zijn is je geboorterecht!

Ook dat is jouw keuze!

Jezelf zijn !


Soms iets veranderen en soms ook niet.


Maar JIJ hebt altijd de KEUZE !


Ook als je het gevoel hebt op de verkeerde planeet te zijn geboren:


Graag verwijs ik je dan naar Patrick Mundus:

Ken jij het gevoel dat je op de verkeerde planeet bent geboren?
Voel jij je een vreemdeling op Aarde?

www.mensenmaker


Hoe je je ook voelt, weet alsjeblieft dat je altijd keuzes hebt.


Hartelijke groet,

Elly

Heb je het artikel "5 GEHEIMEN om JEZELF te zijn" al ontvangen?

Meld je aan voor mijn Nieuwsbrief en je ontvangt het GRATIS ! Op www.boabalanca.nl staat rechts onderaan het formulier voor aanmelding van de Nieuwsbrief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten